Wednesday, April 6, 2011

membebel pagi2 buta ini

Puan,
Terima kasih.Diharap, pihak puan dapat melaksanakan rename file dengan kerap (sekurang-kurangnya 2 minggu sekali) bagi memastikan sistem *toot* file Unit R*n dan K*n berjalan dengan lancar. Kerjasama daripada pihak puan amat diharapkan dan didahului dengan ucapan terima kasih. 

itu email datangnya dari unit yg menjaga toooooot. apa ke jadahnya unit itu menyuruh aku mebuat keje depa. 
pihak kami tidak sepatut nya ada kene mengena dengan depa. masalah file tak beranak pun bukan keja kami. kami hanyalah penjaga portal yang menjaga isi kandungan, yg menupdate kandungan, yg mengubah kandungan, yg mendesign kandungan. masalah kelancaran highway dan masalah kesesakan pengguna highway bukan masalah kami. yg jadi masalah kepada kami adalah lambat atau cepatnya org datang ke tempat kami. org yg buat bangunan takde kena mengena dengan org buat jalan. kalau keta banyak, pihak yg buat jalan patutnya cari jalan untuk mengelakkan kesesakkan. 

tapi kalu ditanya pada bos, takde apa, buat aje. anggap sebagai pengalaman. u dont lose anything. u get something. tapi kan kita yg tak terkejar dengan keja sendiri, nak bantu plak kerja org lain yg konon2 amat bz. 
aduhssss rename file pun tak buleh buat sendiri ke? 

No comments: